By clicking “Accept All Cookies”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. View our Privacy Policy for more information.
Identificeer kansen voor het verbeteren van de customer journey
Gebruik de kracht van spraak & tekstanalyse om de kern van klantvragen direct te begrijpen. Door het verzamelen en combineren van deze data kunnen we klanten niet alleen tijdens het contact helpen, maar ook het proces verbeteren.
Het dashboard van ons platform Ally biedt inzicht in welke onderwerpen centraal staan in het klantcontact. Zo zie je terug wat de onderliggende oorzaken van contact zijn en met welk sentiment klanten contact opnemen.
Inzichten over al je kanalen heen
Je bewust worden van klantervaringen per kanaal of over al je kanalen heen, bied je de mogelijkheid om je omnichannel strategie op geautomatiseerd klantcontact nog scherper te krijgen. Zo ga je van reactief naar proactief klantcontact, en los je mogelijk klantvragen op voordat ze gesteld worden in je klantcontactcenter.
Meer weten?
Klaar voor een grote implementatie, of wil je juist kleiner beginnen met een informatie sessie over AI? Y.digital helpt je om jouw ambities rond AI waar te maken.